Loading...

0
Loading
Košík je prázdný

Kategorie

Kategorie

Časté dotazy

  1. Chci vrátit zboží
  2. Výměna zboží
  3. Výrobek přišel poškozený
  4. Přišel jiný výrobek
  5. Reklamace nefunkčního zboží
  6. Zásilka mi nepřišla kompletní
  7. Osobní odběr

1. Chci vrátit zboží

Pokud vám objednané zboží nevyhovuje, můžete do 14 dní od převzetí zásilky odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. My vám vrátíme peníze za zboží a dopravné, které jste při objednání zboží uhradili (nikoli však dopravné, které uhradíte při vracení zboží).

Jak postupovat?

  1. O svém úmyslu odstoupit od smlouvy nás prosím informujte. Učinit tak můžete buď e-mailem - (ideálně dejte "Odpovědět" na email s potvrzením objednávky; pokud byla objednávka hrazena dobírkou, uveďte číslo účtu, kam peníze po vrácení zboží zašleme), nebo přiložením vyplněného formuláře (ke stažení zde: https://www.azdily.cz/files/4346/files/odstoupeni-14dnu-AZdily.doc) do balíku k vracenému zboží.
  2. Zašlete nám zboží některým z následujících způsobů:
    • Zboží zabalíte a pošlete na adresu: AZdíly.cz, Velehradská 531, 68708 Buchlovice, nebo přes Zásilkovnu na pobočku: nám. Svobody 284, Buchlovice, číslo pobočky 14305.
            nebo
    • Dopravu zajistíme prostřednictvím kurýra PPL. Budeme potřebovat adresu, kde zásilku převezme, a telefonní kontakt, aby se s vámi domluvil na čase vyzvednutí. Řidič bude mít už připravený štítek s adresou a vystaví vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena této služby je 129 Kč vč. DPH a vracená částka bude o tuto hodnotu ponížena.
            nebo
    • Zásilku podáte na Zásilkovně, kde nahlásíte unikátní kód, který vám při volbě této varianty zašleme. Na jeho základě Zásilkovna vystaví přepravní štítek a vy dostanete potvrzení. Cena této služby je 87 Kč vč. DPH a stejně jako při druhé variantě bude vracená částka o tuto sumu ponížena. Tuto možnost je možné zvolit pouze pokud vracené zboží lze tímto přepravcem od nás objednat.
  3. Vaše peníze vám zašleme stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena. To znamená:
    • převodem na účet v případě platby převodem na účet nebo dobírkou,
    • refundací přes platební bránu, pokud platba proběhla přes ni (platba kartou nebo rychlé převody).

2. Výměna zboží

Zjistili jste, že potřebujete zboží vyměnit za jiné? Během 14denní lhůty od doručení zboží to není žádný problém.

Zboží nám zašlete zpět. Po jeho doručení odešleme Vámi zvolené zboží s připočtením dopravného. Při této možnosti lze zaslat buďto na adresu přes PPL nebo na výdejní místa Zásilkovny. V případě, že bude cenový rozdíl ve Váš prospěch, peníze Vám zašleme na bankovní účet. Případný cenový rozdíl v náš prospěch je možné uhradit bankovním převodem nebo dobírkou (za dobírku je příplatek 59 Kč).

Pokud potřebujete zboží co nejdříve, objednejte si správné zboží z e-shopu a pošlete zpět to nepotřebné. Jakmile nám zboží v pořádku přijde, obratem Vám za něj vrátíme peníze. Ušetříte tím minimálně 2 pracovní dny.

Zboží můžete zaslat zpět některým z následujících způsobů:

    • Zboží zabalíte a pošlete na adresu: AZdíly.cz, Velehradská 531, 68708 Buchlovice, nebo na pobočku Zásilkovny: nám. Svobody 284, Buchlovice, číslo pobočky 14305.
            nebo
    • Dopravu zajistíme prostřednictvím kurýra PPL. Budeme potřebovat adresu, kde zásilku převezme, a telefonní kontakt, aby se s vámi domluvil na čase vyzvednutí. Řidič bude mít už připravený štítek s adresou a vystaví vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena této služby je 129 Kč a vracená částka bude o tuto hodnotu ponížena.
            nebo
    • Zásilku podáte na Zásilkovně, kde nahlásíte unikátní kód, který vám při volbě této varianty zašleme. Na jeho základě Zásilkovna vystaví přepravní štítek a vy dostanete potvrzení. Cena této služby 87 Kč a stejně jako při druhé variantě bude vracená částka o tuto sumu ponížena.

3. Výrobek přišel poškozený

Přišel vám výrobek poškozený i přesto, že obal byl neporušený? Je nám moc líto, ale v tomto případě bude nutné, abyste co nejdříve kontaktovali přepravce, který vám zásilku dodal, a vyřídili s ním reklamaci. Informace o tom, jak postupovat, najdete na webových stránkách daného přepravce.
Tip: Pokud si při přebírání všimnete, že je balík viditelně poškozený, od přepravce ho nepřebírejte a rovnou s ním sepište reklamaci.

4. Přišel jiný výrobek

Přišel vám jiný výrobek než ten, který jste si objednali? Za takovou nepříjemnost se opravdu moc omlouváme. 
Kontaktujte nás prosím na e-mail uvedený v našich kontaktních údajích nebo prostřednictvím kontaktního formuláře. Nezapomeňte připojit číslo objednávky a sdělit nám, který výrobek chybí a který jste místo něj obdrželi. Co nejdříve vás budeme kontaktovat zpět s návrhem řešení.

5. Reklamace nefunkčního zboží

Přestal výrobek fungovat tak, jak by měl? Co nejdřív nás o tom prosím informujte. Kontaktovat nás můžete na e-mail uvedený v našich kontaktních údajích, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Uveďte prosím číslo objednávky a co nejdetailněji popište závadu. Pokud přiložíte i fotografie poškození, pomůžete nám ještě rychleji identifikovat problém.
Následně vás co nejdříve budeme kontaktovat zpět a navrhneme nejlepší možné řešení.

6. Zásilka mi nepřišla kompletní

Zjistili jste, že vám v zásilce něco z vaší objednávky chybí? Vyřešíme to. 
Co nejdříve nás o chybějícím výrobku informujte na e-mail uvedený v našich kontaktních údajích nebo přes kontaktní formulář. Nezapomeňte prosím uvést číslo objednávky.
Obratem vás budeme kontaktovat zpět, abychom situaci co nejdříve a nejlépe vyřešili.

7. Osobní odběr

Přímo u nás na žádné z uvedených adres zboží vyzvednout nelze. Je možné využít výdejní místa Zásilkovna (https://www.zasilkovna.cz/pobocky) nebo PPL Parcelshop (https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist). Všechny dostupné možnosti jsou nabízeny v 2. kroku objednávky s ohledem na celkovou váhu a velikost produktů.